C.F.I | Certified Fashion Icon
<center>Welcome To C.F.I (certified Fashion Icon)
Please Register To our Site And Followthe rules and regulation of our Site thanks

Be Proud To be a Member of C.F.I Thanks



Thanks Follow the Rules and Obey Admin and Moderator are not exempted to The rules thanks</center>


To all Addicted On Fashion and Cute ,Handsome, and many more let as join us here
 
PortalHomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
WELCOME TO C-F-I (CERTIFIED FASHION ICON) WE ARE HIRING FOR A NEW STAFF LIKE ADMINISTRATOR MODERATORForum moderator global moderatorTOPIC MAKER BANNER ARTIST JUST PM THE OWNER UXDCLANTAMBAYAN@YAHOO.COM THANKS FOR YOUR CONCERN KEEP ON STAYING WITH C-F-I THANKS ENJOY CHATTING AND BROWSING OUR FORUM
Meaning of C-F-I CERTIFIED FASHION ICON TO ALL FASHIONISTA JOIN US HERE THANKS

Share | 
 

 r u smarter than d person above u? (yes/no)

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
ANNAHbanana

avatar

Posts : 29
Reputation : 1
Join date : 2009-06-01
Age : 50
Location : UNITED STATE OF MARIKINA

PostSubject: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Mon Jun 01, 2009 9:07 am

no...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/tpt13annah
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Wed Jun 03, 2009 10:31 pm

hmmmm???? yes?!


hahaha kafal
Back to top Go down
View user profile
COMMON_sENsE

avatar

Posts : 169
Reputation : 2
Join date : 2009-05-24
Age : 29
Location : BATANGAS /pasig/ HANGZHOU

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 04, 2009 11:35 am

NO.. i DONT THINK sO.. HiHi
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 04, 2009 7:27 pm

``nekuh ean??

``NOOOOOOOOO..mas matalinu ean sken

``wahaha
Back to top Go down
View user profile
daizel

avatar

Posts : 154
Reputation : 1
Join date : 2009-06-02
Age : 27
Location : Valenzuela

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 04, 2009 7:38 pm

patay tau jan...

pede bang 50-50 lang... hihi
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 04, 2009 8:28 pm

``haha yEs oR no lang sIz


``hmm NO?!
Back to top Go down
View user profile
daizel

avatar

Posts : 154
Reputation : 1
Join date : 2009-06-02
Age : 27
Location : Valenzuela

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 04, 2009 8:29 pm

NO din ako...

hahaha...

kla mo sis ah..

**humble tau eh**
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 04, 2009 10:39 pm

``wiiii genun

`` YES! im smarter than ATE DAIZEL

``kakasa kba kay daizel????HAHAHAHA susme
Back to top Go down
View user profile
daizel

avatar

Posts : 154
Reputation : 1
Join date : 2009-06-02
Age : 27
Location : Valenzuela

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 04, 2009 10:40 pm

hahaha...

mas smart kba skin?

sige ou nlng

mas smart sya skin...

hahaha
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 04, 2009 10:42 pm

``hahaha wula aq mapapala qng mgpapaHUMBLE pa siz

``nyahaha peace

``
Back to top Go down
View user profile
daizel

avatar

Posts : 154
Reputation : 1
Join date : 2009-06-02
Age : 27
Location : Valenzuela

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 04, 2009 10:45 pm

ayh gnun...

hmmm...

sige..

aaminin ko na

MAS MATALINO TLGA KO SKNYA...

wahahaha lol!
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Fri Jun 05, 2009 12:48 am

``haha siz


``YES
Back to top Go down
View user profile
gwapitos..xD

avatar

Posts : 112
Reputation : 1
Join date : 2009-06-06

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Sat Jun 06, 2009 3:14 am

idk
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Mon Jun 08, 2009 8:11 pm

``wuhahaha YES??
Back to top Go down
View user profile
truly_yours

avatar

Posts : 382
Reputation : -1
Join date : 2009-05-25
Age : 26
Location : Sa Puso Ni Patrick(BLush)

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Mon Jun 08, 2009 9:43 pm

yes ^^


lol
Back to top Go down
View user profile http://certified-fashion-ic.forumotion.com
nique_xclusiv

avatar

Posts : 1036
Reputation : -1
Join date : 2009-05-25
Age : 28
Location : iloilo city

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Mon Jun 08, 2009 11:01 pm

i donth think so...hehehe... sizee kew yan eh
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Tue Jun 09, 2009 12:19 am

``wooooot c tita?!

mas matalino ean sken

``wahahaha

``dme na karanasan nyan weh

hihihihi
Back to top Go down
View user profile
COMMON_sENsE

avatar

Posts : 169
Reputation : 2
Join date : 2009-05-24
Age : 29
Location : BATANGAS /pasig/ HANGZHOU

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Tue Jun 09, 2009 3:59 pm

NO..
Back to top Go down
View user profile
nique_xclusiv

avatar

Posts : 1036
Reputation : -1
Join date : 2009-05-25
Age : 28
Location : iloilo city

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Tue Jun 09, 2009 6:20 pm

keh lian? matalino lng yan sa bulong bulong.. hahaha
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Tue Jun 09, 2009 9:45 pm

haha tita


NO!
Back to top Go down
View user profile
melpomene

avatar

Posts : 434
Reputation : 0
Join date : 2009-05-25
Age : 26
Location : caloocan city

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Wed Jun 10, 2009 2:43 am

** yes?!..

haha..

Smile
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Wed Jun 10, 2009 3:02 am

YES
Back to top Go down
View user profile
nique_xclusiv

avatar

Posts : 1036
Reputation : -1
Join date : 2009-05-25
Age : 28
Location : iloilo city

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Wed Jun 10, 2009 3:18 am

yes.. haha
Back to top Go down
View user profile
COMMON_sENsE

avatar

Posts : 169
Reputation : 2
Join date : 2009-05-24
Age : 29
Location : BATANGAS /pasig/ HANGZHOU

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Wed Jun 10, 2009 9:21 am

YES .. HEHE GARAPALAN N PLa ...
Back to top Go down
View user profile
TOOT`s

avatar

Posts : 694
Reputation : 2
Join date : 2009-05-27
Age : 26
Location : HEAVEN.wii``

PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   Thu Jun 11, 2009 8:03 am

YES
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: r u smarter than d person above u? (yes/no)   

Back to top Go down
 
r u smarter than d person above u? (yes/no)
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Einstein was even smarter than people think...
» highly INsensitive person (HIP) board usernames
» Comment On The Avatar of The Person Above You
» First Person Shooters
» HSP Radio Podcast Interview with Elaine Aron

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
C.F.I | Certified Fashion Icon :: ENTERTAINMENT :: Game Corner-
Jump to: